Nuffnang Ads

Dunia kerja VS Dunia belajar

Salam,hye semuaa...dah lama aku tak menulis nie.Sibuk lah katakn..Hehehe Napa yer kali ni aku nak berdebat pasal tajuk kat atas??Adalah sebabnya..Baru-baru ni aku kena hadapi satu kerenah customer kat ofis.Mula nya benda tu kcil ja,tp bila dia dah bebel mcm2 dekat emel,jd bsar lah.Sampai satu tahap tu,aku rasa cam nak berenti ja.Nasib bek org sekeliling byk support aku.Tp bila fikir balik,ada gak hikmahnya.Mgkn mengajar aku jd lbh kuat dan sabar.Bila diingatkan blik,dunia belajar lg happening sbb wlaupun tak ada income dalm tgn,tp kegembiraan tu ttp dirasai bersma kwn2,berbanding dgn dunia pekerjaan yang menuntut kita lebih byk bersabar.Jd pada yg bakal nak melangkah ke alam pekerjaan,mulakn dengan bismillah dan tawakal kpd Allah jika ada apa2 dugaan yg mendatang ok.

No comments:

Post a Comment