Nuffnang Ads

Bussinesswoman VS Makan Gaji???

Salam,hyee..Rindu rasanya dkat blog aku ni.Lama aku tak conteng dekat blog aku ni..Hehe..Aku saja post tajuk macam tu dekat atas.Sebab aku dalam dilema sekarang.Samada nak makan gji atau jd businesswoman.Kedua-dua bnda ni mmg masing2 ada kebaikan n kelemahan.Aku start bekerja dengan orang dari umur 18tahun lagi.Skang umor aku dah pertengahan 20..hehe so korang phm sndri lah brp lama aku krja ngn orang.Tapi majoriti mesti bercakap x mudah kta mulakan bisnes.Kna ada modal yg besar n mcm2 lagi.Tp skng kta byk di dedahkan dengan kemudahan teknologi canggih n lambakan media sosial seperti FB,Twitter n mcm2 lagi.Aku ada wat bancian,n percentage nya makan gji lebih tinggi.So,fikir2 kan lah...Byee.....
                                                                 VS

No comments:

Post a Comment